tack alla

som gjorde vår dag igår hoppas ni blv mätta ... och bilder kommer men hinner inte nu ska till väla och handla juleklapp till min älskling jue... hon fick ju sin julklapp igår som födelsedaGS presen haha så nu måste jag fixa det sista till henne ... skönt och vara på väla när det e mycket folk och man är typ i sista stund mysigt med denna julen när det e stress på allt och alla utom mig jag bara tar det lugnt ochg jobbar och handlar ligger på soffan men nu är det ju panik kaske dax för mig att stessa iväg hahaha ha det gott och tack ännu en gång till er som kom... 

seee yaaa

Kommentarer
Postat av: mamma

tack sjælv før en underbar dag med go mat ,,puss på dej

2008-12-23 @ 11:24:26
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0