Sugen på presentkort? GÅ med i Gratisbio du med.....
















Jag tycker ni ska göra som många andra och bli medlem på gratisbio..

GratisBio är sidan där du får gratis biobiljetter, gratis makeup, gratis kläder, gratis spel, gratis hemelektronik, gratis mat, gratis resor, gratis prylar mm. Vi har presentkort till de flesta stora svenska butikskedjorna. Registrera dig gratis och samla in poäng genom att utnyttja nätets hetaste kampanjer och gratiserbjudanden. Poängen kan du sedan växla in mot biobiljetter eller presentkort från valfri butik



Enkelt och snabbt

  1. Samla ihop poäng genom att utnyttja erbjudanden du finner intressanta.
  2. Byt dina poäng mot biocheckar eller presentkort.
  3. Hämta dina biljetter/presentkort i postlådan!

                                                                                           

 


 

      Börja tjäna poäng nu!


sen kan man ju klart varva vänner så här går det till

Samla poäng genom att värva dina vänner, du får 5 poäng för varje rekrytering 200 poäng för varje aktiv medlem

så varför inte vara med du oxå?











Hur samlar man poäng?!
Det gör du jättelätt, genom att bara klicka på hemsidor, tävla om fina priser, ta emot fina gratis saker, andra erbjudanden, värva andra medlemmar och såklart skriva blogginlägg!

och så tävlar du om ett presentkort från Nelly på 500 kr!
var gång du skriver inlägg om gratisbio

inte inte helt FEL tjejen blir ju glad =)

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha :) Men jag är typ skitskraj att jag inte kommer att kunna hantera andningsgrejjen under vatten. Och drunkna :) Haha. Dessutom så är jag smått rädd för fiskar. Fjolligt värre...



Grönan, jo, klart jag åker allt :) Kan ju vara så att jag jobbar den dagen ni kommer i sommar. Kommer ändå att stå på de mest extrema attraktionerna, så då jävlar :) Haha.



2009-04-07 @ 02:19:57
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Emma

SV:Jorå helt okej, förutom att det är tisdag. Jag gillar inte tisdagar...



Ha en bra dag!

2009-04-07 @ 06:32:34
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: evelina

Sv; höhö so fun. jo det är bra sj?

2009-04-07 @ 08:09:31
URL: http://evelinasroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har också gratis bio, ska också kasta in ett inlägg om det.





Sv: Jaa det är så sant så :]

2009-04-07 @ 08:56:33
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; men det är väl härligt att somna på soffan ;)

allt väl? :D

2009-04-07 @ 10:22:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0