ja men jo visa nu någonting annat på tv!

hela jävla dagen har jag tittat på viktiria och daniel på
nyheterna...  fanns ju nästan inget annat på tv men ändå det räcker ju med att dom visar bara det på ETT nyhetsinslag  inte hela jävla dagen vad e det med medier osv? ska ta upp en hel dag med bara om en förlovning? när jag och hille förlovade oss inte fan uppmärkammades det på samma sätt ...

vi tittar tillbaka då den dagen anna lind blev mördad!!

allt vad nyheter heter berättade om denna händelse om och om igen och det blev skit stort för  anna lind e mördad
jag skiter väl i anna lind mina tankar den dagen gick till den lilla fem åriga flicka som blen inspererad av mihalo eller vad fan den jävlen hette och mördade denna lilla flicka som var på sitt dagis någon som kommer ihåg henne?

ja jag gör ......

rätta mig om jag har fel .. visst det e hemskt att anna lind blev mördad men menar att det är hemskare att den lilla flickan på fem blev mördad

vad fick han för straff som dödade anna? jo ett långt jävla straff
vad fick han som döda flickan? ett jävla litet milt straff

varför ska man få högr straff för man mördade en känd jävla  person?
jag tycker man skulle fått ännu högre straf när man mördar ett oskyldigt barn ......

likadant som denna händelse läs detta 
fruktansvärt att sånt här händer


nä nu pallar jag inte mer om detta jag blir så förbannad...


men ändå grattis till er och hoppas våra skatte pengar får er att aldrig glömma ert bröllop




sen så får kungen 64 mille om året vad fan e det ge han en vanlig svenne lön ist

Kommentarer
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0