skicka hem möget

jag tittade lte på youtube film från davidscup  matchen låt dom för fan få spela d´sin match ...

bara en massa hudfärhshandikappade som ska förstöra och bråka skicka hem dom för fan som inte gör annat än bråkar och ha kvar dom som sköter sig så jävla svårt ska det inte vara nej tycker jag inte... sverige skulle vara mer som danmark man ka ju danska historien bla innan man blir danks medborgare .....

massa önödiga pengar när dom kvaddar jag får betala det och du som läser detta får ju betala de ...


 





ser ut och låter som bagdad har kommit till sverige..
 
nu blir man väl kallad för raasist efter detta inlägg ..

haha idioter


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; haha, jajjemensan :D

allt väl?

2009-03-26 @ 07:35:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Om man är idiot och beter sig illa, nej, det sitter ju sällan ju hudfärgen... mer i handen och i huvudet.



Tack för dina ord också... de berörde mig... jättemycket.

2009-03-26 @ 13:37:14
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ju stava som de där "hudfärhshandikappade" iaf.

Du skriver som en fem-åring på crack, är inte du typ vuxen?

2009-04-02 @ 06:48:05
Postat av: joakim

fick en komentar av någon i linköpingsom en anonym dit svar kommer här...

alla stavar som en JÄVLA kråka när man försöker skriva snabbt på datorn och e stressad eller hur?

jag kanske är en femåring för dig det skiter jag i men dom som sparkar sönder polisbilar bara fuckar sig som gör att våra skattepengar går till kostnader som lön till polisen är inte dom fem år för dig

2009-04-02 @ 06:54:13
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0