ibland

måste man göra vissa beslut i sitt liv som drabbar en av dom man älskar mest i sitt liv men jag måste endå se framåt i framtiden då jag kan göra vad jag vill med dom jag älskar mest i mitt liv ... det kommer att bli en tuff period men jag kan inget göra för trivs jag inte med det, visst ska jag kunna ändra på det ... varför ska man göra saker som man inte trivs med?  även omm jag älskar det jag har runt omkring mig nu så måste jag ändå byta bort det för framtiden ska bli bra eller hur...    endag förstår omgivningen det men just nu gör ju dom inte det men det bryr jag mig inte om varför ska jag det? det e mycket som händer runt omkring mig nu och det finns inte många som stöttar mig men dom som finns vet ni vilka det eoch tackar innerligt för det.......

men men imorgon e det jobb igen då blir det 14 stopp i bunkeflostrand höllviken och svedala jippi SVAR NEJ


du e saknad och älskad




SEN EN SAK GLÖM INTE HEMFÖRSÄKRING


Kommentarer
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0