idag jaja

idag blev det gjort en del besiktigat bil gick ej igenom men fixat nu iaf så det blir samma imorgon tråkigt men men har diskat  tvättat plockat undan damsugat torkatgolven slängt soper bla bla bla 

yoda got a soda


blev en runda med micke och mange på preem  mange skulle byta oljefilter på sin bil haha upplevelse

även bokat bord på fredag det blir tonfisk fan vad det ska bli gott sen bio på kvällen med hopas vi ...


sålt väggfäste idag med. och slängde i mig en pizza tycker jag e värd det efter dagen hahah


 

Saknar dig Min vackra kvinna synd att du inte kunde komma hem om innan du jobbar igen imorgon ... men men jobb e viktigt...

jag älskar dig och saknar dig innerligt mycke


Kommentarer
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0