Onsdag

tjena kära läsare om aldrig komenterar hehe

dagen ha bara nästan vestått av jobb .. började vi fyra tiden i morse lasta upp bilen drog ner mot bjärred och limham och losade lite sen lastade jag igen i tygsjö körde till tomelilla och lossa sen bar det av till hbg och ställa lassabilen....

kom hem till min älskling som hade maten klar mummmsss hon lagar god mat som fan..

sen dax att köra henne til jobb för hon har ju lämnat in bilen på verkstad......

nä nu blir det sängen dax för jobb imorogn igen jue .....

ledig fredag sen i helgen bär det av till FEGEN LÄNGTAR SOM FAN


Saknar dig min underbara lillkille Pappa tänker på dig.....


ha det
  svennebanan

Kommentarer
Postat av: LoEm

Nu har jag startat veckansblogg igen. Vill du bli veckansblogg? Kommentera då i inlägget "You".



Lycka till!

2009-05-08 @ 23:33:22
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/you.html
Postat av: mamma

jag brukar ge en komentar men du gitter alldrig svara på den ha ha puss från mamma

2009-05-12 @ 14:00:09
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0