Bara lägg av och låt det fungera.

För hans skull så borde du tänka på att följa allt och få allt att fungera. Det är han som får ta skiten av ditt agerande i slutändan. Han trivs hos mig och han triv hos dig, varför inte då låta det fungera med att vi har vartannan vecka och inte hålla på och skriva massa skit och lögner hela tiden. För min del fungerar detta avtal jättebra och du har själv skrivit under så det är bara att följa då.

Tur iaf att du va hemma trots du sa du inte skulle va, annars hade nog inte liam blivit så glad.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Japps rætt tænkt Joakim ,hoppas allt e jættebra med er .kram på er

2008-11-02 @ 21:48:19
Postat av: MiA

Vad kan man säga, inte mycket. Stå på dig. Du vinner på det i slutändan. Vad gör man inte för sina barn, som är ens allt. Take Care U All..

2008-11-02 @ 22:06:50
URL: http://mizzraven.blogg.se/
Postat av: hilea soltun

ahw.... du e söt min älskling... ja idag måste jag ju mig på att köra igen. ÅB juhe... nästa vecka är det jobb igen.... =( fast det är gött att få pengar igen, har ont om dom nu juhe... =( pusspuss

2008-11-03 @ 08:14:36
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: mamma

Bra Joakim ,håll dej till avtalaen bara ,du kommer att vinna ....jag vet du gør allt før din son du ælskar han så jætte mycket och vill han allt vel ,,,ni gør båda två allt før han ju ...kram på er

2008-11-03 @ 16:26:47
Postat av: Frasse

Tjena jolle!!

Har du laddat Kaffet tills i morgon? Blir en tuff dag i morgon med det vet du,, Tänkte bjuda familjen på semester nu när jag fyller gammal, är ni intreserade av det ge mig ett svar, Ni har ju redan pass och sånt,,

2008-11-03 @ 18:56:24
Postat av: mamma

stå på dej ,helt rætt man gør allt før dom

2008-11-05 @ 14:41:59
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0