tjkena det skulle vara tjena men lite fel får man räkna med

hur mår ni? vi mår bra som fan hehe .. idag blev det slottsskogen och en massa promenad bland djuren bla sälar pelinkaner getter grisar höns och pingviner mysigt ....  ....... ......... ....... ..........
vi såg när sälarna matades det va grymmt dom jagade varandra heh sen fick pingvinen mat och pelikanen liam ville inte gå ifrån don hehe .......


sen blev det grilling med mig och min lille prins utan hille för hon mådde inte bra feber o sånt skit men iaf  så lyckades jag med grilingen utan hille tro det eller ej det e sant....



massa lek och bus mellan mig´och liam idag och bilder kommer men inte nu för vi kan inte läsa av sdkort i denna datorn tyvärr....    nä nu e det natt med oss   




seee eeee  eeee      yaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som ni har det jætte bra ,puss o kram hælsa och ge Liam stora kramen ,hælsa hille åxå

2009-08-15 @ 16:15:06
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0