iam back

tjohoooooo  

tillbaka nu och skriver lite efter jul ioch nyårs uppehåll haha kan man kalla det så????

har haft en underbar jul och nyår med mysiga folk och tråkigt jobb haha... men måste jobba ju eller hur det blev bara 182 timmmar på 14 arbetsdagar inte så mycket min lillebror lår på ca 223 timmar det e mycket funderar på att snacka med löne tanten på jobb så hon sätter in hans lön på mitt konto istället så kan han ju få min lön bra va????


nu har tyvärr hille åkt och jobbat )=((altid lika tråkigt när hon åker ju ... nyår blev det en inbjudninsfest på tempel det var riktigt trevligt....   julen avr jag hill och lillkillen hos min morbro och firade jul mysigt som dsattan att få fira jul med två av dom man älskar mest i sitt liv ...


nä nu ska jag fixa en kopp kaffe sen blir det wiiiii ettt tag sen prata lite med hille i tel blir kanske flerpart i tel henner koleger brukar ju ochså vara med hehe


 nä jobb imorgon  mysigt sen hämta lillkillen .....  


och tack alla för igår det var trevligt och glöm inte den 17de ska bli grymmmmt trevligt ..  


seeeee yaaaa

Kommentarer
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0