time to goooo




to the work

kl är just nu lite över fyra en måndags morgon  jag är ensam (TRÅKIGT) liam lämnades igår till sin mamma och hille jobbar

jag vill gratulera liam idag blir han fyra ½ år fan vad tiden går snabbt....

kom och tänka på en mening liam sa när vi var nere och fiskade detta e liams ord

Pappa får jag ta av mig FLODVÄSTEN  jag kunde inte låta bli och dra på smilegroparna ville ju inte dir skratta framför killen jue....  flodväst är då flytväst

har haft de underbart med liam  när han har vatt här i två veckor... nu komer han inte förens om två veckor och då blir det att jag ska ha han i tre veckor  =)))

nä nu ska jag dra lite iväg på mig själv kan ju inte sitta här hela morgonen vi höres =))






Kommentarer
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0