Dagen idag

Snart kommer Hilea hem från en hel veckas jobb och en hel vecka från mig haha saknar henne innerligt mycket

att saknade efter någon man älskar så mycket kan göra så jävla ont det visste jag inte .. men när hon jobbar som hon gör och är borta så mycket så känner man att man verkligen älskar henne .. Hilea är den underbara kvinnan i mitt liv som har hjälpt mig upp på fötter när det gäller allt ni kan tänka er...   spelar ingen roll vad det gäller eller när det är hon finns alltid där för mig  det kallar jag för kärlek .. tack för allt hilea du e underbar jag finner inga ord om hur mycket jag älskar dig......




Foto N.E.M.O. Photography



/Google

hoppas maten ser lika god ut som denna



/Google



sen blir det bio då ska vi titta på flickan som lekte med elden hoppas den e lika bra som män som hatar kvinnor .. fast när jag såg den somnade jag lite då och då haha





nej nu e det dax för lite underbart gott kaffe .....

 

 


Kommentarer
Postat av: claudia

Hej!!

Tack, det e bra här... ja det var ett väldigt bra tag sen hehe. Hur var kräftskivan som jag inte lyckades komma på?

Chicken-låten... hahhaha dör varje gång... Pok-pok!

2009-09-25 @ 10:45:35
URL: http://claudiapl.blogspot.com
Postat av: Anonym

heheh konstiga killar, haha tja, vill man så kan man :)

hehe jodå, livet börjar rulla min väg nu :) åker till polen igenom en vecka. sista året nu. kör vi järnet!

hoppas allt e bra med dig med, härligt att läsa att det finns kärleksfulla killar på denna värld ;)

kram

2009-09-25 @ 12:37:50
Postat av: Linn F

Jo det är bra med mig, hur är det själv?

2009-09-25 @ 16:19:42
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/
Postat av: Hilea

Tackar=) jag är bäst lärare!!!

2009-09-26 @ 00:11:26
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0