Onsdag

Började med att servera frukost till lillkilen innnan dan lämnades på dagis!!
kom hem efter jag lämnade liam satt mig med en kopp kaffe pratade lite med min älskling sen blev det lite spel på PS2 det e för jävla kul men svårt kommer inte ihåg vad spelet heter..
sen åkte vi till stadsbyggnads grejen och kollade om väggen som vi plnerar riva är bärande men det slutar med att hille river den själv för jag klarar väl inte av det hehe
sen drog vi neråt stan ännu mer så jag kunde söka en kurs til CE kortet..
HOPPAS jag kommer in...

var hemma i ca en timme sen innan vi hämtade liam ...
åkte til fredriksdals friluft museum mysig som sattan och gå där ...

kom hem hile gjorde underbart god mat det blev potatisplättar mummmsss m.....

Fedrik min bror jag är stolt över dig denna dagen den 29/10 08 är första dagen du INTE ringer mig när du jobbar och frågar en massa  :)

nä snart blir det film med älsklingen det blir Förväl Falkenberg.....


fredag ska nog jag kunna orka och klara av jobb tror det blir jobb fredag efter sjukskrivningen ...
nä natti på er.....





*POFF GONE*

Kommentarer
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0