Tröga poliser och BAG lady

Dagen började med att lämna lillkillen på dagis sen åkte vi hem och tog det lugnt hela dagen .. vi hämtade Liam på dagis kl 13,00 hoppade i i bilen och drog ner till bion!
vi tittade på spöket laban, den var bra tyckte även jag ,,
när bion var slut så kunde jag inte dra mig ifrån att be ♥ 
Hilea ♥ fota BAG lady haha 





Hon bär på ca 15 st påsar bär tre åt gången går kanske ca 10 meter ställer ner påsarna går till baka och hämtar dom andra påsarna går lite längre faram än vad hon ställde ner dom andra påsarna innan osv osv
jag kulle uppskatta att det tar kanske 30 minuter för henne at går 50 meter haha


När vi hade parketat BRUM (Min bil) så parkerade vi bakom en polis bil

Ibland undrar man vad POLISER tänker med ,, dom måste ju tankat med 95 oktan i deras bilar eftersom dom har diesel skrivet utanpå bilen men som sagt låt bilden tala för sig själv om vad det gäller svenska polisen








Bion var mysig bra film med spöket laban Liam älskarde Laban när han var liten så han ville se den filmen idag ...   imorgon funderar vi på att gå till Fredriksdals friluftmuseum och ta en picknink om vädert tillåter..

men mer om det imorogn ...







En Liten bild på mig och lillkillen!!!


drake

stenbocken





Kommentarer
Postat av: hille

haha... ja du e me4 biten av det där med bloggandet än va ja e juh... hehe.... men men... då kan vi hjälpas åt o få fina bloggar... utöver det vanliga kanske... pösss

2008-10-28 @ 17:29:44
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: gummans farmor

kanon bild,jue puss

2008-10-28 @ 22:03:07
Postat av: liams farmor

hm hm fel ej gummans farmor ha ha lillkillens farmor heter det ju hahahhah

2008-10-28 @ 22:04:45
Postat av: Marina

Jocke!Du har rakat av dig allt hår..Var det nu när du slog huvudet som du tog det beslutet..? ;)

2008-10-29 @ 11:30:32
URL: http://marinasplace.blogg.se/
Postat av: mamma

ha ha hon den tanten kan jag komma ihåg hahhahahahh puss på er

2008-10-30 @ 14:28:03
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0