god morgon alla eller godkväll som det heter!!

Tjenisen!!!

Övningskörningen gick bra upp igår men jag blev trött sista timmen så min älskling fick ta över när vi hade en timme kvar till sthlm igår eler i morse =)

vi åkte till lght och titade film kom inte ihåg vad den hette men skit i det.. somnade gott =) kan behövas en godnatt sömn efter nästan 7 timmar i lassabilen !!

vaknade gick en runda runt GLOBEN det e stor den där bollen =)

sen hadlade vi lite ( MYCKET) godis till hemvägen =)

kom till länna där vi åt och sen tränade jag att backa lite med släpet . såå jävla gott hille sa knappt till mig heheh brara lite om att jag glömmer att kolla speglarna men det gick jätte bra ... nä nu är vi på väg till dom oliga flygställena i sthlm ska lasta men vi hörs

*Cippe övningskör vidare*

Kommentarer
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0