vad ska jag ha för rubik? yeye

tjena alla glada!!!

annars idag med er? själv e det ok ,, vänta ett tag ska bara på dass kommer igen,,,så tillbaka hoppas du inte fick vänta för länge,, kom hem från jobb precis jag bytade lampinsatser på min lassabil så man kan se någontig när man backar men vad fan jag fattades ju en liten koppling får fixa resten imoron efter jag har kör ut rudan och inhämtningarna....Hilea har vatt nere och tränat idag duktig tösabit =) fast jag tycker ite hon behöver träna hon har så jävla grymm sexig kropp ändå mummmssss....

funderar lite var man skulle flytta någonstans typ till någon gård där tösen kan ha en häst eller två och en lite försäljning men hästfoder osv hade vatt mysigt eller vad tycker ni?

jag köpte kvällsposten idag där stog om ett snöoväder som skulle komma in i från frankrike till skåne idag men det har jag inte märkt jävla SMHI som bara luarar oss heheh

såg på såia idag att det finns GRÖNA lampor till innerbelysningen till lastbilen funderar på att köpa dom hade vatt nice med gröna lampor i mörkret eller?

läste i metro idag med skratt som fan heheh

Sömniga kidnappare får fem års fängelse

Efter sex timmar var mardrömmen över och männen kunde fly från hotellrummet. De pistolbeväpnade kidnapparna hade somnat.
 
Det var en natt i oktober förra året som en 26-årig och en 33-årig man togs till fånga och fördes till ett igenbommat hotell i Helsingborg. I ett mörklagt rum blev de misshandlade och hotade till livet, och minst två skott avlossades intill dem. Men efter att ha haft offren i sina klor i sex timmar blev kidnapparna sömniga. De lade sig till rätta och somnade.
På en bensinstation i närheten fick offren hjälp, sedan de låst in sig på mackens toalett och vägrat öppna av rädsla för pistolmännen.
Vid Helsingborgs tingsrätt dömdes en 22-åring och en 25-åring på måndagen till vardera fem års fängelse för bland annat människorov, misshandel och grovt vapenbrott.
Vad som låg bakom dramat är dock oklart. Under rättegången hävdade de kidnappade att de träffat gärningsmännen för att göra en nattlig bilaffär, något som tingsrätten ser som osannolikt.


snacka om att vara trött på att vara kidnappare hehe jävla idioter eller hur =)


Funderar lite om Vilken årstid tycker du bäst om?


Vintern

Våren

Sommaren

Hösten

själv tycker jag bäst om sommaren med hille hehe 



En liten bild på Hilea när hon leker på en lekplats i danmark när vi var hos min mamma

vi hörs


 

Kommentarer
Postat av: Millao [ e r u a n n o n ]

SV: Stackare! Fast för er kommer ju våren tidigare om ni inte har någon snö ;)

2009-02-10 @ 21:51:01
URL: http://millao.webblogg.se/
Postat av: Millao [ e r u a n n o n ]

SV: Ja snö är mysigt :) men inte om det är slask. Hehe!

Va kul :) lägg till mig på bloggkoll om du är medlem där :)

2009-02-10 @ 22:05:16
URL: http://millao.webblogg.se/
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0