lördag morgon

ja då var det lördag morgon . många av er sover säkert nu men jag ska jobba ska till malmö och lossa fyra stopp ... hille jobbar med är ca två timar hemifrån...


hitta men sugpropp den hade trillat mer i fläkten men jag persolnligen tycker att man kan ju skriva en lapp om vad som har hänt så slipper jag ställa til med ett liv för att det fattas saker i min lastbil.....


men skit samma brossan för denna gången jag älskar dig dig ändå......

tycker det e skit kul att båda mina bröder har jobb ...  me fix it =)

alla tre kör ju på samma åkeri ... och det bästa är ju att både åkeriet och uppdragsgivaren är skit nöjda med kenth och fritte känns bra för det e jag som lärde upp dom från grunden.....

jävla tur för er att ni sköter er =)


nä ni dax för jobb vi hörrrrrrssss  


seee yaaaa

Kommentarer
Postat av: mamma

ha en bra helg puss o kram

2009-01-17 @ 13:37:46
Postat av: Mamma

Grattis till din lilla grabb Liam ,stor har han blevit,jag ringde han i går o gratta han ju ,han var så glad ,,presenten kommer næsta gång jag e i hbg ,,kram på er

2009-01-21 @ 11:09:53
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0