torsdag

ja det e ju det idag =)  dax för mig att åka ner och plugga mer till släpet börjar bli jävligt trött på det men sist gick det ju bra för hille stog bakom mig med piskan och bad mig läsa frågorna innan jag svarade det ligger en del i det hon säger =)

igår blev det en lång dag på jobb mellan 04.30 till 19.30  körde min runda sen blev det att hämta ägg i mörarp efter det drog jag till halmstad och lasta  ... sen bar det av till malmö och lossa.....

fick en del pålägg av halmsta så nu behöver inte vi köpa det på ett tag .....

efter  jobb åkte jag till hille hon höll på med hästasläpet... jag matade katter med pepparkakor hehe katter som äter pepparkakor coolt....

yo förresten grattis tobbe till nya jobbet ... me fix it hehe  hoppas du kommer trivas...


nä nu har jag druckit mitt morgon  kaffe då blir det dax att plugga ska bara dyka in i gåingarderoben efter teoriböckerna jammmi jammas



seeee yaaaa

Kommentarer
Postat av: hille

haha... exakt... långpiskan ska det vara... ;)

2009-01-15 @ 13:52:41
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0