Funderare

läs detta först


vad lätt det kan hända igentligen 

tänk om hille chef ringer och ge mig ett sånt medelande  fy fan

men vad skulle man ha gjort? fins ju iinget man kan göra åt det om det händer ...
tänk på hans familj och barn nä dom fick reda på att deras pappa dog av en lastbil ..

nä fy fan

jag har inte kört över någon !!  men vem vet det kanske händer pga att folk inte förstår att man kan inte se bakom lastbilen men liktförbannat så ska ju alltid folk tänka jag hinner det kommer en dag då dom inte hinner.....


nä nart dax för jobb igen .. jag och liam var nere i falsterbo horse show och lämnade en pall glass och liam fick 36 st glassar för dom fick inte plats i deras frys hehe   vi hörs



Hille och hennes två systrar angela och sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad ska man sæga?? trisst før alla blir så ledsen ...............kram på er

2009-07-19 @ 23:33:00
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0