ja ja dax igen

att åka till jobb ...
en jävla skata väckte mig vid fyra med ett jävla liv utanför dumma fågel men bra ändå för jag gick upp och öppnade fönstret vem kommer då? jo vår svarta kise hon har vatt borta en massa dagar jag trodde hon hadde dött eller nått men hon var bara ute och letade ny kille kanske vem vet... men bra iaf att hon e hemma igen och jag fick ju skicka iväg ett sms till hille om kisen så nu e hille jätte glad och lättad... nä dax att väcka liamosen  höres....



























Kommentarer
Postat av: Hilea

Kisen hemma glad igen=)



Jag har ändå det snyggaste kortet på mig snart i min blogg....

2009-09-18 @ 05:41:56
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga bilder ;) ha ha puss o kram

2009-09-19 @ 21:12:51
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0