life sucks typ

irriterad blev jag igår en jävla bil stog i lastzonen på tessinsväg i malmö när jag skulle lossa jag tutar ca 2 till 3 sek men ingen ägare kom ut från butiken , jag går in och frågar vems denn e och dom visste inte ...

jag ställer mig på en busshållplats och lossar ist..

ca 10 min eftrer ringer min chef för grannarna har klagat och påstår att jag har tutat en jätte lång och massa små .. men vad fan e det med er? er mjölk vill ni ha eller hur ...

varför inte hålla sig till ssanningen íst

skit samma






hilea sover de kan hon behöva eftersom hon ska köra inatt igen stackare..

jag börjar sakna hille mer och mer för var tur hon kör det e jobbigt son faen....

ja ja hon tycker inte om att jag pratar om det men men .... jobb é jobb..




glöm inte att nycklen till att få kärlek är att ge kärlek


Kommentarer
RSS 2.0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0